Müügitingimuste kehtivus
1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad BestHair Webshop'i klientide (edaspidi Klient) ja BestHair Webshop OÜ, registrikood 16003638, aadress Jõe 4C, Tallinn, 10151, Eesti (edaspidi BestHair Webshop) vahel toodete ostmisest tulenevate õiguste ja kohustuste suhtes.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad BestHair Webshop'i toodete ostmisest tulenevad õigussuhted Eestis kehtivad seadused.
1.3 BestHair Webshop jätab endale õiguse muuta müügitingimusi ja müügihindu. Need muudatused kajastuvad besthair.ee veebisaidil.
2. Hinnad
2.1 Kuvatud allahindluste protsendid ümardatakse lähima täisarvuni.
3. Tellimuse tegemine
3.1 Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvi sisu saate vaadata, klõpsates veebilehe päises olevat ostukorvi ikooni.
3.2 Ostukorvis olevate toodete koguseid saab muuta, sisestades soovitud toodete arvu koguse kasti. Toodete eemaldamiseks ostukorvist klõpsake samal real olevat risti.
3.3 Enne tellimuse esitamist valige palun sobiv paki kohaletoimetamise meetod. Ostust alates 39 € on kaupade kohalik kohaletoimetamine tasuta.
3.4 Tellimuse esitamiseks klõpsake nuppu "esitage tellimus". Kui olete juba registreeritud BestHair Webshop'i kasutaja, logige oma kontole sisse. Kui tellite tooteid esmakordselt, klõpsake "registreeru" ja sisestage oma kontaktandmed.
3.5 Tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu "tellige ja makske". Seejärel väljastatakse teile ettemaksuarve, mille saate kohe tasuda krediitkaardi, pangalingi või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid saab hallata "konto" ikooni all.
3.6 Postitame tooted pärast arve tasumist.
4. Müügilepingu jõustumine
4.1 Klient kohustub tellimuse ja maksma selle pärast nupu "tellige ja makske" klõpsamist.
4.2 Müügileping jõustub hetkest, mil tellimuse kogusumma on laekunud BestHair Webshop OÜ kontole.
4.3 Kliendil on õigus teatada BestHair Webshop'ile soovist lepingust taganeda ja nõuda täies ulatuses tagastamist 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest või tellimuse esitamisest, kui pakett pole veel Kliendini jõudnud. Ostetud tooteid ei saa tagastada, kui tellitud tooted on valmistatud eritellimusena, arvestades Kliendi isiklikke vajadusi. Tagastatavad tooted ei tohi olla kasutatud ja peavad olema originaalpakendis. Tagastamise otsesed kulud peab katma Klient. Tooted tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
5. Tarne
5.1 Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolt arve tasumine) viib BestHair Webshop tellimuse lõpule ja annab selle üle BestHair Webshop'i logistikapartneritele (logistikapartneritele) kohaletoimetamiseks.
5.2 Kui kasutasite kodu Omniva / DPD / Itella Smartpost / Venipak pakiautomaadi teenust, paigutatakse tellimus Kliendi poolt Eestis valitud pakiautomaadist 1-3 tööpäeva jooksul. Meie partnerite ladudes laos olevate toodete tarne võtab aega 7 kuni 14 päeva. Kui tellimus jõuab pakiautomaati, saadetakse Kliendi mobiiltelefonile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtioleku aegu ja isiklikku uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puuteekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab paki kätte. Saadetisi hoitakse tasuta SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva jooksul alates Kliendi mobiiltelefonile saabunud sõnumist. Seejärel tagastatakse pakett BestHair Webshop'ile.
5.3 Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartpost pakiautomaadi teenust (kehtib ainult Soome klientidele), paigutatakse tellimus Kliendi poolt Soomes valitud pakiautomaadist 3-5 tööpäeva jooksul. Kui tellimus jõuab pakiautomaati, saadetakse Kliendi mobiiltelefonile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtioleku aegu ja isiklikku uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puuteekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab paki kätte. Saadetisi hoitakse tasuta SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva jooksul alates Kliendi mobiiltelefonile saabunud sõnumist. Seejärel tagastatakse pakett besthair.ee-le.
5.4 Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartpost postkontori teenust (laieneb ainult Soome klientidele), paigutatakse tellimus Kliendi poolt Soomes valitud postkontorisse 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakett on jõudnud sihtkohta, teatatakse Kliendile paki saabumisest postkastis. Saadetis hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva jooksul alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakett BestHair Webshop'ile.
5.5 Transpordi ajal kahjustatud tooteid, kuid mitte tootepakendeid, asendatakse Kliendile. Kui toote asendamine pole võimatu, hüvitatakse Kliendile toodete maksumus.
5.6 BestHair Webshop ei vastuta paki kohaletoimetamise viibimise eest, kui kaubad on logistikapartnerile õigeaegselt üle antud. Nende asjaolude tõttu tekkinud kohaletoimetamise viivitused on BestHair Webshop'i kontrolli alt väljas.
6. Taganemisõigus
6.1 BestHair Webshop'i veebisaidilt ostetud toodetel on 14-päevane taganemisõigus paki kättesaamisel. Kui e-poest tellitud toode ei sobi Kliendile, võib ta selle tagastada e-poodi.
6.2 Toodete tagastamiseks tuleb esitada toodete ostust taganemise avaldus, mille vormi leiate siit: taganemisavaldus või võtke ühendust BestHair Webshop'i klienditeenindusega telefoni teel +372 58535252 või saatke e-kiri aadressile info@besthair.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab BestHair Webshop Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
6.3 Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
6.4 Tagastamisõiguse saamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ja tootepakend terve ja vigastamata.
6.5 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupade suhtes, kui:
- Toodet ei saa tervise- või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, tualetitarbed, toidulisandid, joogid, tekid, padjad jms) või on kasutatud või avatud või kui selle kasutamist (või mittekasutamist) ei saa kontrollida;
- Tellimuse sisu on lilled, lillekorvid või buketid vastavalt Riigihangete seaduse § 53 (4) 4);
- Toode on segatud või kombineeritud teise tootega nii, et neid ei saa enam eraldada;
- Toodet on kasutatud majanduslikel või kutsealastel eesmärkidel;
- Kahju on tekkinud seadme valest kasutamisest (juhiste mittejärgimine);
- Seadet on kasutatud vale pingega;
- Tootel on mehaanilised kahjustused või see on katki (nt kukkumise tõttu);
- Seadme tavapärase kulumise ja defektide korral, mis ei kahjusta seadme väärtust ega kasutamist;
- Seadet on parandanud impordi volitatud teenindusmees.
6.6 Toodete tagastamise kulud peab kandma Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on tellitud või defektsete kaupade mittevastavus.
6.7 Toodete tagastamise korral tagastatakse ostu eest makstud summa Kliendile niipea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. BestHair Webshop võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks olev kaup on tagastatud või kuni Klient on esitanud tõendi, et kaup on tagastatud, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
6.8 BestHair Webshop jätab endale õiguse keelduda tellimuse vastuvõtmisest või tellimuse täitmisest, näiteks kui hinnakirjas on vale hind tehnilise vea tõttu.
7. Ostetud toodete kasutamine majanduslikul või kutsealastel eesmärkidel
7.1 Kui ostetud toodet on kasutatud majanduslikel või kutsealastel eesmärkidel või ostja on juriidiline isik, ei kehti normaalne kaebuste esitamise kord. Sellistel juhtudel on kaebuste periood tavaliselt 6 kuud või rohkem, mida tootja lubab. Selle perioodi jooksul asendatakse või parandatakse toode, kui defekt on tekkinud tootja tõttu.
7.2 Tooteid ei asendata, kui:
- Toode on tervise- või hügieenilistel põhjustel kasutuskõlbmatu või on kasutatud või avatud (kosmeetikatooted jms);
- Toode on segatud või kombineeritud teise tootega nii, et neid ei saa enam eraldada;
- Toodet on kasutatud majanduslikel ja kutsealastel eesmärkidel;
- Defekt on tekkinud seadme valest kasutamisest (juhiste mittejärgimine);
- Toodet on kasutatud vale pingega;
- Tootel on mehaanilised kahjustused või see on katki (nt kukkumise tõttu);
- Seadme tavapärase kulumise ja defektide korral, mis ei kahjusta seadme väärtust ega kasutamist;
- Seadet on parandanud impordi volitatud teenindusmees.
8. Vastutus
BestHair Webshop ja Klient vastutavad üksteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eestis kehtivate seadustega ettenähtud juhtudel ja ulatuses.
9. Force majeure
BestHair Webshop ei vastuta toodete kahju ega kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahju või kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mis on BestHair Webshop'i kontrolli alt väljas.
10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
BestHair Webshop'i külastuste ja tellimuste töötlemise käigus kogutud teave ja isikuandmed koheldakse konfidentsiaalsena ega avalikustata kolmandatele isikutele. Krüptitud andmeside pankadega tagab Kliendi isiklike pangatunnuste turvalisuse ostude eest tasumisel.
11. Kaebuste esitamise kord
11.1 BestHair Webshop vastutab Kliendile müüdud toodete tingimuste mittevastavuse eest, mis tekivad kahe aasta jooksul alates toodete kohaletoimetamisest Kliendile. Mittevastavuse või toote defektide korral saatke kaebus e-posti aadressile info@besthair.ee.
11.2 Kaebus peab sisaldama:
- Kliendi nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse kuupäev ja tellimuse / arve number;
- Toote puudused;
- Nõue BestHair Webshop'ile;
- Viide dokumendile, mis tõendab tehingu lõpuleviimist või garantiid. Selle koopia võib kaebusele lisada.
11.3 Kaebus toote mittevastavuse või defekti avastamise kohta tuleb esitada kahe kuu jooksul alates toote mittevastavuse või defekti avastamisest.
11.4 Kui tootel on defekt, lõpetage toote kasutamine.
11.5 BestHair Webshop vastab Kliendi kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendi kaebuse kättesaamist.
11.6 BestHair Webshop ei vastuta toote defektide eest Kliendi süül, defektide eest, mis on tekkinud toote vale ladustamise või kasutamise tagajärjel. Puudused hõlmavad toote defekte, kuid mitte tootepakendi defekte.
11.7 Kui toode ei vasta lepingu tingimustele, on defektne või tal on rikked, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Kui toote parandamine või asendamine pole võimatu, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile ebamõistlikku ebamugavust, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda tagasimakset.
13. Vaidluste lahendamise kord
Kui Kliendil on BestHair Webshop'i kohta kaebusi, tuleb need saata e-posti aadressile info@besthair.ee või helistada: +372 58535252. Kui Klient ja BestHair Webshop ei suuda vaidlust kokkuleppel lahendada, võib Ostja pöörduda Tarbijavaidluste Komiteesse. Protseduuri tingimusi saab vaadata ja taotlus esitada siin. Tarbijavaidluste Komitee on pädev lahendama vaidlusi, mis tulenevad Kliendi ja BestHair Webshop'i vahel sõlmitud lepingust. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.